نینا چت بزرگترین چت روم ایرانیان.چت روم نینا.چت تهران.عاشقانه ها.دردودل.دلتنگی ها.مرجع چت روم.چت ایرانی.چت روم نینا.ابزارچت.روم تهران.چت روم ترک ها.چت فارسی زبان ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تولحظه هاي بيكسي

 

 

 

 del ava_68.jpg

 

 

میشه خدا رو حس کرد

تنها با خاطره هایت زندگی میکنم

شانه ای نیست برای تکیه کردن

چشمهایم را باز نخواهم کرد

میخواهم نگاه عاشق خدا را حس کنم

اشکهایم را روی شانه باد خواهم ریخت

نفسهای خدا همیشه تکیه گاه دلتنگیهایم

هستند

از لحظه ای که رفتی

بارون داره میباره

این دل دیگه توان

رفتنتو نداره

میشه خدا رو حس کرد

تنها با خاطره هایت زندگی میکنم

شانه ای نیست برای تکیه کردن

چشمهایم را باز نخواهم کرد

میخواهم نگاه عاشق خدا را حس کنم

اشکهایم را روی شانه باد خواهم ریخت

نفسهای خدا همیشه تکیه گاه دلتنگیهایم

هستند

از لحظه ای که رفتی

بارون داره میباره

این دل دیگه توان

رفتنتو نداره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط homan در 2:18 | |